24 kwietnia 2013

Pierwsza Komunia Święta

Hey kochani! Nareszcie odzyskałam swoją szafę! Wszystko już poukładałam, posegregowałam i w końcu mogłam się zabrać za scrapową robotę :P Mój "duży" projekt którego zajawkę widzieliście wcześniej już jest skończony! Ale dzisiaj pokaże Wam coś innego - dwie Komunijne Pamiątki.


Tą dla Martyny "zamówiła" u mnie teściowa (już ją dostała i bardzo się spodobała) a tą dla Mateusza "zamówiła" u mnie koleżanka :) Mam nadzieję że kartka się jej spodoba :)

A gdybyście chcieli wiedzieć czego użyłam do wykonania kartek, z jakiego wykrojnika skorzystałam żeby zrobić te śliczne kwiatuszki to zapraszam na blog sklep-ewa.pl (...KLIK....)

15 komentarzy:

Iliana pisze...

Śliczne! Kwiatuszki są cudne!

elpimpi pisze...

CUDNE! Takie delikatne! Muszą się podobać! Zazdroszczę tej nowej szafy! czekam na fotki!!! :-)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Wspaniałe! Na tle tej bieli kwiaty wyglądają cudownie:)

Edyta pisze...

Urocze i delikatne. Bardzo mi się podobają.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękne są :) Zrobiłaś wspaniałe kwiaty, a i podkreśliłaś ich urodę białym tłem.

mru pisze...

świetne :) delikatne :)

Dorota pisze...

Śliczne! Delikatne i bardzo eleganckie.

vena7 pisze...

Gustowne

krystynas pisze...

Uwielbiam takie proste klimaty, ale to już wiesz :)
Pamiątki przepiękne i bardzo eleganckie.

Magdalena Deberny pisze...

O fajna!! Bardzo ciekawa :)

Terenia pisze...

Kartki bardzo ładne, proste i eleganckie. Bardzo mi się podobają.
Twoja szafa to marzenie dla wielu z nas.
Pozdrawiam słonecznie

Unknown pisze...

Piękne i eleganckie karteczki:)

aldia pisze...

ale ładne!

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Sliczna i bardzo delitanta kartka :)

frogus_80 pisze...

Ależ fajne, takie delikatne:) Bardzo lubię takie karteczki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...