29 kwietnia 2013

Miętowa kartka urodzinowa

Witam! Pewnie chlelibyście zobaczyć już fotki mojej gotowej szafy ale jeszcze troszkę musicie poczekać :) A żeby Wam umilić czas oczekiwania chciałam dzisiaj pokazać karteczkę którą zrobiłam do dwóch wyzwań.


Kartkę Wysłałam do pewnej scrapującej koleżanki która na dniach będzie obchodziła urodziny :) Mam nadzieję że się jej spodoba.

No i zgłaszam ją na dwa wyzwania o którychy wspomniałam wcześniej. Kartka leci na:

Wyzwanie #8 - Kolorystycznie do Paperii


oraz Wyzwanie mapkowe Novinki w Diabelskim Młynie


Karteczka powstała z cudownych papierków Ayeedy z kolekcji  "ALL IS LOVE" a resztę produktów których użylam do zrobienia tej kartki kupicie w sklep-ewa.pl

Do następnego!

24 komentarze:

Kasia Bogatko pisze...

Cudowna karteczka :) Ja nie umiem tak ładnie poszarpać papieru :)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Jaka delikatna - cudo!

Ti-Tinka pisze...

prześliczna ;) i na dodatek niebieska ;) po prostu idealna ;D

Iliana pisze...

Piękna kartka! Cudne kolory.

Dorota pisze...

Śliczna kartka!

Aga Michniewicz pisze...

Dziękuję bardzo :) Ale kartka niebieska nie jest :P To kolory biel + szary + miętowy :)

iluszka pisze...

Wyjątkowa karteczka!

mirosek pisze...

Jaka ona cudna!!!
przepiękna!!!

Ilona Zbieg pisze...

prześliczna

Aga Michniewicz pisze...

Dziewczyny bardzo dziękuję za miłe słowa :*

eniutek pisze...

Piękna ,miętowa karteczka :)

alterego-poczwarka pisze...

Świetna!!!
A w tych kolorach robi NIESAMOWITE wrażenie;-)

Marta Dębicka pisze...

Ale pięknie wyszło! Nie mów, że tego kwiatka też zrobiłaś sama? Chyba zacznę je u Ciebie zamawiać :D

Aga Michniewicz pisze...

Tak robiłam go sama :) Z szarego papieru czerpanego :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Niesamowita karteczka..sliczna,,no i te wycinanki no i te kwiaty i to wszystko.....sliczne. Oosoba obdarowana bedzie zachwycona.

vairatka pisze...

Przepiękna kartka!!! Kwiatuch cudny :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

dekoMagJa pisze...

Super miętus :-)
Pozdrawiam

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Cudowności :)

vena7 pisze...

Piękna

Ewa pisze...

przepiękna kartka i cudne kolory, Ewa

frutti pisze...

Cudne kolorki :)

Evebellart pisze...

Rewelacyjna karteczka, a te kolorki cudne :)

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękna :)

Skayeczka pisze...

Śliczna ta kartka, strasznie mi się podoba :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...