11 kwietnia 2013

Mała zajawka

Hey! Co byście nie myśleli że się obijam scrapowo chciałam Wam dzisiaj pokazać urywek czegoś nad czym intensywnie pracuję :)


Oprócz tego chciałam Wam powiedzieć że jestem mile zaskoczona taką frekwencją na swoim Candy :) Bardzo się cieszę że tyle osób się zapisało, że dodajecie się do obserwatorów mojego bloga i chcecie zaglądać tu częściej :) W weekend postaram się odwiedzić blogi każdego z Was :) No i oczywiście liczę na dalsze zapisy :)

W ogóle ten miesiąc nie dość że mam bardzo radosny  to jeszcze taki troszkę pracowity z czego bardzo się cieszę :)

Ach i chciałam Wam się czymś pochwalić :D Razem z moim mężem Myśkiem zostaliśmy szczęśliwymi posiadaczami pewnego różowego cudeńka - bindownicy Bind It All  :D

Do zobaczyska już wkrótce

Pozdrawiam
Wikucha

11 komentarzy:

sylwiitwory pisze...

Wygląda interesująco :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Uwielbiam oglądać zdjęcia z taką ilością kartek, mnie jeszcze taka sztuka nie wyszła, żeby zrobić taką ilość,pozdrawiam i gratuluję nowego nabytku,
MZ

Ines pisze...

hmm chrzciny czy komunia? Taka ilość niebieskiego cieszy me oczy ;)) Oj Aga czemu tak daleko mieszkasz ... odwiedzałabym Twoją bindownicę .. znaczy Was ;)):*

weronkaa84 pisze...

Widzę, że praca wre i zapowiada się ciekawie, już nie mogę się doczekać pełnej prezentacji:)

Mariwon pisze...

niebiesko, niebiesko i zapewne uroczo. Gratuluje nowego "czlonka rodziny", a ze trafilam tutaj zupelnie niedawno, gratuluje tworczego malzonka :) pozazdroscic :)

Swojskie jedzonko - Katarzyna Michoń pisze...

no to u ciebie praca wre-pozdrawiam serdecznie

Karkakg pisze...

czyżby zaproszenia komunijne?
czekam z niecierpliwością na więcej fotek :)

handmadebykasiula pisze...

Są obłędne... ale to juz chyba pisalam :))))

bublownia pisze...

Zaproszenia? :)

Unknown pisze...

Witam:-) Nabytku zazdroszczę bardzo, bardzo! Niebieskowstążeczkowy stosik kartek wygląda intrygująco. Zaproszenia na komunię? Chrzest? Dla chłopca?
Właśnie dojrzałam ikonkę bloga Twojego Małżonka, już tam popędzę gnana ciekawością:-)
Nie ma co się dziwić, iż tylu chętnych u Ciebie na candy. Taka rozpusta słodkości i to takiej klasy nie często się trafia:-) Zapraszam też na moją rozdawajkę czekoladową na strzepki-okruchy.blogspot.com
Może Ci się spodoba?:-)
Czekam na odsłonę niebieskowstążeczkowych kartek:-)
Pozdrawiam
Ed.

Dobre Czasy pisze...

Witam Ciebie w słoneczną niedzielę.Miło i przytulnie tu u Ciebie -zostanę na dłużej.Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili w odwiedziny i przysłowiową kawkę.papa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...