3 kwietnia 2013

Kartka doniczka po raz 4-ty?

Witam! Niedawno miałam przyjemność wykonać na zamówienie, karteczki dla jednej z moich koleżanek :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać jedną z nich - kartkę doniczkę dla babci Stefanii. Już nawet nie pamiętam czy to 4 czy piata taka kartka jaka robię w tej formie :)


Druga która wykonałam dla wspomnianej koleżanki, pokażę Wam niebawem :) A jeśli jesteście ciekawi jakich materiałów użyłam do wykonania kartki to zapraszam na blog sklepu-ewa.pl (....KLIK....)

W ogóle to nie macie już dość zimy? Bo ja strasznie! Kurcze uwielbiam śnieg ale w grudniu a nie w marcu!

Na koniec przypominam o swoim CANDY!

Pozdrawiam
Wikucha

19 komentarzy:

malażabka pisze...

Piękna karteczka i na piękną okazję :)

Unknown pisze...

Ale super ta karteczka :D A wiązaniem kokardki jestem zachwycona :D Jadę na kurs :D

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Rewelacyjna! Bardzo podoba mi się ten wyciągany karnecik :)

Hrabinka Anna pisze...

bardzo pomyslowa i wiosenna, na pewno babci sie spodoba, tym bardziej ze masze babcie kochaja kwiaty domiczkowe

weronkaa84 pisze...

Przepiękna!:)

hobby-istka pisze...

Pomysłowa i świetnie dobrane pastelowe kolory. Super :)

Anonimowy pisze...

przepiękna, A KWIATY boskie !!!

Aga Michniewicz pisze...

Ha no to będziemy się obie kursować :P Bo powiem ci że zrobienie tej nieszczęsnej kokardki zajęło mi 10 min. a przy tam taka wiązanka niecenzuralnych słów leciała że normalnie uszy więdną :D

Aga Michniewicz pisze...

Dziękuję dziewczyny za miłe słowa :*

FojAga pisze...

Wikucha czy ja dobrze widzę pączki na drzewie???
Też takie chcę :)

karola pisze...

Cudna jest ta kartka doniczka.

Aga Michniewicz pisze...

Aga dobrze widzisz :) Już się nie mogę doczekać aż ta wstrętna zima sobie pójdzie i bez zakwitnie :)

Dorota pisze...

Śliczna kartka!

krystynas pisze...

Kochana my już mamy kwiecień, marzec za nami... ja też już czekam z utęsknieniem na wiosnę.
Po raz kolejny podziwiam doniczkową formę kartki u Ciebie, ale te kwiaty są cudne.
Pozdrawiam

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ladna I kwiaty cudne :)

Iliana pisze...

Piękna kartka! Świetny pomysł z tą doniczką, a kwiatuchy są cudowne...
Ja siedzę aktualnie w Irlandii (tylko 17 dni, ale zawsze to coś) i mamy tu super pogodę. Słonko świeci już trzeci dzień i jest bardzo ciepło :) Przyjedź tutaj :D
Pozdrawiam

mru pisze...

kartki doniczkowe są cudowne :) kwiaty też świetne :)

bublownia pisze...

Jaka oryginalna karteczka, śliczna:)

Koraliki Beaty pisze...

alez u Ciebie slodko, pieknie trafiam kolejny raz po przerwie i zachwycam sie :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...