27 lutego 2013

Kartka tagowa z motylem

Witajcie! Dzisiaj Wam troszkę posłodzę cukierkową kartką dla dziewczynki. Zamówienie dostałam dość niedawno. Kartka miała być dziewczęca i pastelowa więc od razu wiedziałam że użyję najnowszych papierków 13 arts :) Oczywiście miałam lekki stres kiedy ją wręczałam zamawiającej ale okazało się że niepotrzebnie, ponieważ kartka bardzo się spodobała, co mnie niezmiernie ucieszyło :)


Do kartki zrobiłam jeszcze pudełko z okienkiem. A jeżeli jesteście ciekawi czego użyłam do wykonania kartki, zapraszam TUTAJ

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła jej do jakiejś mapki. Tym razem padło na ScrapMap i cardmapkę #24


A na koniec jeszcze się pochwalę że dostałam wyróżnienie w Retro Sketches!

 


Pozdrawiam
Wikucha

6 komentarzy:

Ines pisze...

jakoś tak różowo ostatnio u Ciebie :D

mru pisze...

gratuluję :) a kartka urocza :) nic dziwnego, że się spodobała :)

Aida Domisiewicz pisze...

śliczna Wiki:) dla małej dziewczynki w końcu róż idealny:)

Ewana1987 pisze...

Bardzo ładne!

AgnieszkaD pisze...

Urocza karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu SM :)

Tenshi pisze...

Slodka inspiracja w sam raz na zblizajacy sie roczek w mojej roczek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...