13 lutego 2013

Meska kartka

Witam.

Ostatnio dostałam zamówienie od teściowej na wykonanie kartki dla jej brata z okazji jego 60-tych urodzin. Jedyną wytyczną jaką dostałam to, to że kartka ma być w brązach. Sporo czasu nad nią spędziłam, bo już dawno męskich kartek nie robiłam (no chyba że koszule) ale w końcu po prawie 4 godzinach powstało takie brązowe cudeńko :D


Na blogu ewa.pl możecie przeczytać jakich materiałów użyłam do wykonania tej kartki (>KLIK<).

Miałam też ostatnio zamówienie na tort który tym razem zdążyłam sfotografować :) 


Niestety troszkę sknociłam napis ale wiem że tort się podobał i bardzo smakował z czego jestem bardzo zadowolona :D

Pozdrawiam
Wikucha

9 komentarzy:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Bardzo męska karteczka :)
I ten torcik! Cudeńko!

Kreatywna Uliczka pisze...

Kartka jest świetna, ja też mam zawsze problem z kartkami męskimi :) a torcik wygląda pysznie, super, że wszystkim smakował.

Rom-a pisze...

ta kartka jest boska..jak zrobiłaś tak efektowny brzeg? ja mam zawsze z tym problem..

Gosia pisze...

Męska kartka genialna ! :)

Aga Michniewicz pisze...

Bardzo dziękuje za miłe słowa :*

Aga Michniewicz pisze...

Roamntyczko mam takie małe urządzenie do postarzania. Kupiłam chyba z rok temu od Krulika, ale nożyczkami uzyskuję dokładnie taki sam efekt. A oprócz tego jak już poprzecieram brzegi i przeszyję już kartki to jeszcze potem palcami staram się te brzegi rozdrapać, gdzieniegdzie podrzeć.

Magda Wisiorek pisze...

Zacznę od tortu, bo dziś post, nie tylko blogowy post ;) Smakowity! A kartka - z tyloma detalami, darciami, warstwami z pewnością zrobi wrażenie.

krystynas pisze...

Idealna męska kartka, kocham brązy a warstwy wyglądają wspaniale.
Brzegi poprzecierane i postarzane dały piękny efekt - ja tak nie potrafię.
Torcik bardzo apetyczny :)

Ribon pisze...

świetna kartka, idealna na prezent dla chłopaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...