20 lutego 2013

Dzień pod znakiem chrumkania

Witajcie! Przez cały wczorajszy dzień towarzyszyły mi świnki :) Takie na kartkach, na torcie, na puzzlach czy w postaci zabawek :D Wszystko to dlatego że mój synek Tymoteusz obchodził wczoraj swoje 2 urodziny a że jest wielbicielem owych świnek to oczywiste że nie mogło ich zabraknąć :)

Dzień wcześniej upiekłam tort czekoladowy który odpowiednio przyozdobiłam "błotniską" farmą :) A wyszedł mi tak:


Świnki oraz płotek są dziełem mojego męża Myśka. Jeżeli chcecie podejrzeć jak wyglądały jeszcze nie utaplane w błotku zapraszam na jego bloga ( >KLIK<) Zobaczycie również u niego kartkę ze świnkami którą przygotował dla Tymcia. A jeśli chcielibyście wiedzieć czego użył żeby ową kartkę zrobić zapraszam na blog sklep-ewa.pl (>KLIK<)

Wczoraj po śniadanku zrobiłam Tymosiowi jeszcze jedną świnkę (średnica głowy 6,5cm.) która jest magnesem na lodówkę :) A tą mniejszą z kwiatuszkiem wykonałam dla córki Mai a ta na dole z narysowanym noskiem i buzią to dzieło córki :) Zrobiła ją specjalnie dla brata :D


Impreza urodzinowa oczywiście się udała a mały solenizant był zadowolony z tortu, kartek (bo jeszcze jedną dostał od cioci Tyciklaczek (siostry bliźniaczki mojego męża), rówież ze świnką) i prezentów w których znalazły się również świnki :D

Pozdrawiam
Wikucha

10 komentarzy:

Muszelia pisze...

Wow! dzieło sztuki, jak babcię kocham, sama chciałabym taki tort na urodziny :D

Haśka pisze...

Torcik wygląda pysznie:)A czym jest obłożony?Róniótko i perfekcyjnie:)

Aga Michniewicz pisze...

Hasiu :) Torty to zawsze obkładam kremem tym samym co przekładam piętra :) A potem to już różnie :) Albo nakładam lukier plastyczny, albo polewam polewą czekoladową albo boki obsypuję okruszkami. Ten został obsypany okruszkami. Nauczyłam się tego w cukierni w której pracowałam :) Po prostu nie wyrzucam ścinków z biszkoptów tylko je zasuszam a potem przecieram przez metalowe sitko :)

A błotko to polewa czekoladowa (przepis jest na moim blogu)

Aga Michniewicz pisze...

Dziękuję Muszelio :)

Barbarella pisze...

Świetny tort!

Magda Wisiorek pisze...

Same świństwa tutaj! I jest na co popatrzeć... ooo tak! Tort jest absolutnie fantastyczny, jestem pod wielkim wrażeniem. Kartki i cały komplet cudne, nie ma to jak trafić z prezentami w samo sedno! :) Pozdrawiam.

mru pisze...

jaki cudny tort :) aż szkoda go jeść :)

Pasje Justychy pisze...

boooski torcik :D

Osowiała Sowa pisze...

Wow! Cudny tort! Przefantastyczny! Też jestem mamą Tymka :))) Tyle, że mój ma 4 latka - urodziny ma za tydzień :)
Pozdrawiam serdecznie
Monika

Agata pisze...

Jej.. ale piekny ten tort :-D Musze taki zrobic synkowi na urodziny.. Coprawda, pewnie nie bedzie tak sliczny jak Twoj, ale motyw mi sie podoba..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...