4 lutego 2013

Walentynki

Witajcie.

Dzisiaj chciałam Was zaprosić na wyzwanie  #10, jakie właśnie ruszyło na blogu sklepu-ewa.pl. Tym razem prowadzi je Mysiek i proponuje wykonanie pracy walentynkowej. Jednak walentynka dość nietypowa bo zakazane jest użycie koloru czerwonego.

W ramach inspiracji od DT wykonałam walentynkowy zestaw, na który składa się kartka oraz torebeczka do której można spakować słodki upominek. Torebkę wykonałam z koperty białej DL



Zarówno kartka jak i torebka powstały do najnowszej mapki Retro Sketches #49



A że w pracy pojawił się różowy kolor i motyw serca zgłaszam swój zestaw na wyzwanie miłosne w 13 arts


Pozdrawiam 
Wikucha

20 komentarzy:

Iwona create pisze...

Zestaw jest taki śliczny, że nie mogę się napatrzyć, te pastelowe kolory czynią go lekko mroźnym i subtelnym :)

Aga Michniewicz pisze...

Dziękuję bardzo za miłe słowa :*

Gosia pisze...

Ale śliczne!!! Torebka jest niesamowita ;)

Kim S pisze...

I absolutely love this rustic look with that dash of sweet pink - a wonderful combination! Thanks for joining us at retrosketches!

Ilona Zbieg pisze...

super
podoba mi sie ten zestawik :)

Kasia pisze...

Wiki super ten zestaw !!! dawaj tutaj coś jeszcze...

Marlene pisze...

piękny zestaw:)pozdrawiam

krystynas pisze...

Piękny zestaw i świetnie wykorzystałaś tekturę.
A torebka z kopert niezwykle pomysłowa.
Pozdrawiam

Aida Domisiewicz pisze...

FANTASTYCZNY zestaw!!! Świetnie to wszystko połączyłaś! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13 arts:)

Ti-Tinka pisze...

śliczny zestaw ;)

Ines pisze...

ależ mi się ta torebeczka podoba :D

Unknown pisze...

Wow. Jest niesamowity. jak dla mnie number one.Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts

Matilde pisze...

Kapitalny zestaw!!!!!!!!!! Dziękuję za udział w zabawie 13arts :)

Marta - Martenka pisze...

Piękny zestaw! Cudowne kolory :)

Laurie pisze...

Wowza! These are gorgeous! Thanks for playing along at Retro Sketches!

Colorina pisze...

Cudny zestaw!Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts:)Pozdrawiam:)

Jasminowo pisze...

świetne kolory, bardzo fajnie to wygląda, podoba mi się :) Pozdrawiam :)

Aga Michniewicz pisze...

Bardzo dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa :*

krystynas pisze...

I gratuluję wyróżnienia na blogu Retro Sketches

Aga Michniewicz pisze...

O jak fajowo! Nie wiedziałam że dostałam wyróżnienie :D Lecę zobaczyć :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...