13 lipca 2013

Jęzory :P

Hey Wam! Wczoraj spędziłam fajowy wieczór w towarzystwie K.a.s.i. i Ibiska. Trochę sobie poplotkowałyśmy, zjadłyśmy babeczki (tym razem upiekłam z jagodami i kruszonką) i oczywiście poscrapowałyśmy :D

Dziś pokażę Wam tylko jeden z dwóch scrapów jaki wczoraj stworzyłam. Na papierze Color Hills z kolekcji Chill Out o TYM. Pojawiły się też stemple z TEGO i TEGO zestawu. Oprócz tego wycinankowe serduszka, strzałka i aparat. A na zdjęciu mój mąż z naszą córą i ich języki :D






LO zgłaszam na Wyzwanie #26 - Uśmiechnij się do Galeri Rae


I pochwalę się Wam jeszcze dziełek które stworzyła Maja z Tymoteuszem z pomocą cioci Ibi :)



Do zobaczenia niebawem

11 komentarzy:

Kasia Bogatko pisze...

Świetna praca, aż bije z niej energia :)

kacperm200 pisze...

Genialny scrap :)

Zapraszam na moje CANDY ;)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Szalone zdjęcia i szalony LO ;) Świetnie dopasowałaś wszystkie elementy.

mru pisze...

hah :D jakie wesołe ;)

Ilona Zbieg pisze...

cudny LO
energertyczny
wesoły
aż się uśmiechnełam

dzieki za udział w wyzwaniu Galerii Rae

ibisek pisze...

Już ci Aga na FB pisałam - boski ten scrap jest :)
I widzę, że pokonałaś strach przed mocnymi barwami tła. I dobrze, bo super ci wychodzi :)

mosia pisze...

fantastyczny!
zresztą oba :-D

FojAga pisze...

Super!
Fajnie uchwycony moment jęzorów :)

katslittlepassion pisze...

fantastyczny :)

wiola_c pisze...

Świetne scrapy. Ten z językami szalony i ogromnie wesolutki, a dzieciaki macie zdolne, rośnie Wam konkurencja. :)

kigabet vel Ki pisze...

mega pozytywny z mega fajną energią i kolorami !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...