11 lipca 2013

Zaproszenia na roczek

Hey Ho! Dawno mnie nie było ale jakoś się rozleniwiłam scrapowo no i dużo obowiązków w domu miałam. Żeby nie było że tak nic się u mnie nie dzieje to pokażę Wam dzisiaj zaproszenia na roczek jakie wykonałam na zamówienie jakiś czas temu.

Do wykonania ich użyłam tylko jednego rodzaju papieru Color Hills o tego







Zaproszenia były robione do jakiejś bardzo starej mapki ale nie wiem jakiej bo miałam ją przerysowaną do notesu.

No a że praca jest kolorowa, posiada przeszycia i chorągiewki to zgłaszam ja na Wyzwanie Joasi: Kolorowo do Scrappo Inspiracje


Niedługo pojawi się fotorelacja z mojego jednodniowego pobytu na DLWC ;)

9 komentarzy:

gabi pisze...

Aga, piękne zaproszenia, bardzo lubię takie proste formy :)

Aga Michniewicz pisze...

a dziękuję :)

iluszka pisze...

Piękne...

kacperm200 pisze...

Super kolory i rozmieszczenie ;)

Pozdrawiam Kacper :)

mosia pisze...

piękne!

katslittlepassion pisze...

o jakie słodziutkie są!

Elwira-k pisze...

Ale słodziaki!

mru pisze...

urocze zaproszenia :)

Sigrun pisze...

Rzeczywiście sama słodycz! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...