1 lipca 2013

Morza szum...

...to tytuł najnowszego #15 wyzwania jakie ruszyło dzisiaj na blogu sklep.ewa.pl. Wytyczne są dość proste: praca ma nawiązywać do tematyki morza i należy użyć elementów morskich typu: muszelki, ryby, statki, etc. Elementy te mogą przyjąć formę stempli, digi stempli, zdjęć, rysunków, wstążek, zawieszek, ćwieków... W skrócie na pierwszy rzut oka ma być jasne, że praca jest stricte związana z morzem i z tym co z nim powiązane. 

W ramach inspiracji od DT wykonałam ramkę na zdjęcia. Jest to stara ramka w ciemnym brązowym kolorze która kupiłam jakieś 15 lat temu.  Najpierw położyłam 3 warstwy białej farby akrylowej, następnie miejscami umazałam ją błękitną farbą akrylową. Potem "upaćkałam" ją żel medium, dodałam gdzie nigdzie koraliki, posypałam morskim piaskiem (osobiście zebranym 2 lata temu na wakacjach w Darłówku), dodałam gazę, przykleiłam muszelki które zbierała moja córka a kiedy całość wyschła umazałam wszystko gessem. Na koniec dokleiłam na piance 3D tekturowe fale (niebieska farba + gel medium + gesso + sztuczny śnieg) oraz stemplowane motywy takie jak statek, kotwiczkę i rozgwiazdę :) Brązową dratwę wymalowałam biała farbą, wysuszyłam, popsikałam mgiełką a jak wyschło umazałam biała farbą :) Tak żeby sznurek pasował do rameczki :)









Mam nadzieję że poczuliście się zainspirowani i skusicie się na to wyzwanie :) Gorąco zapraszam :)

 Do zobaczenia niebawem :)
 

14 komentarzy:

mosia pisze...

jest zachwycająca!
prawdziwe cudo!

frogus_80 pisze...

No po prostu przepiękna!

clos pisze...

piękna Ci wyszła :)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Zachwycająca - szczególnie ta delikatna kolorystyka!

mru pisze...

cudo :) świetnie oddałaś klimat morza :)

Dorota Dołęga pisze...

cudowna <3 wygląda jak spienione morze!

edytta-p pisze...

Przecudna ta ramka! jestem totalnie zauroczona :)

katslittlepassion pisze...

wow!!! jest przepiękna!

Evik pisze...

Przesadzona!! jestem pod wrażeniem jak taka prosta zabawa może wywołać taki efekt! :)

wyszywanka7 pisze...

Ramka wyszła fajnie.

Magda Wisiorek pisze...

Ta praca jest niesamowita! Uwielbiam :)

kigabet vel Ki pisze...

zachwyca strukturą i delikatnością koloru ...

Peninia / Gosia pisze...

Jest cudowna!Piękne wykonanie!
Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny lipcowy czas!
Peninia*
♥♥♥

MontanA pisze...

Fantastyczna ramka!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...