27 czerwca 2013

Smile :D

Oj dawno już u mnie LO nie było! Na szczęście skusiłam się na dwa wyzwania i tak oto powstał scrap ze zdjęciem moich uradowanych dzieci  na papierze miesiąca z Color Hills.

W ogóle chciałam tym razem stworzyć "czystą i spokojną" pracę. Niestety mój bałaganiarski instynkt zdobył przewagę nad chęciami. No cóż może następnym razem się uda  :)






LO zgłaszam na Wyzwanie #26 - "Uśmiechnij się" w Galeria Rae


oraz na Wyzwanie mapkowe #10 - edycja Miry w Scrapuj.pl


Do następnego ;)





P.S.
Totalnie zapomniałam o dwóch sprawach :)

1. Tak wyglądał stół po moim nocnym  bałaganiarskim scrapowaniu


2. Wygrałam wyzwanie #8 - dom w 13 arts!

10 komentarzy:

clos pisze...

ooo super Aga, wcale nie przesadziłaś ;)

mosia pisze...

świetny scrap
na bogato i wesoło

Jadwiga pisze...

Dzięki Twojemu "bałaganiarskiemu instynktowi" powstała piękna, kolorowa i bardzo radosna praca ;)

frogus_80 pisze...

No boski! Bardzo mi się podoba!

Ilona Zbieg pisze...

cudowny
wesoły
radosny
i kolorowy
dzieki za udział w wyzwaniu Rae :)

ibisek pisze...

Wiki, jeszcze raz napiszę - świetny LOs :)

Edyta pisze...

Super praca
Super zdjęcie
Bałaganu po scrapowaniu to Ty chyba nie widziałaś ;)
Gratuluję!

mru pisze...

cudowne LO :) mega radosne, energetyczne i pozytywne :)

Mira pisze...

Czadowyyyyy!

kigabet vel Ki pisze...

u mnie tak wygląda podłoga ....... świetna praca ...
Ki DT Galeria Rae :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...