5 czerwca 2013

Paleta barw

Witajcie kochani! Rozłożyło mnie jakieś wstrętne choróbsko wiec post który powinien pojawić się 3 czerwca pojawia się dopiero dzisiaj.

Chciałam Wam pokazać zestaw na który składa się kartka i notes który przygotowałam w ramach inspiracji do najnowszego wyzwania jakie ruszyło na blogu ewa.pl. Jego temat to "Oblicza wiosny" a zapraszam Was na nie w imieniu Monikitl :)


Tekturkowy border potraktowałam najpierw brązową akrylówką, potem medium do spekań (takim do dequ) a potem beżową farba a na koniec dodałam jeszcze crackler :)

Jeśli chodzi o kolorki to postawiłam na fiolety, brąz i beż :)


Mm nadzieję że paleta przypadnie Wam tak samo do gustu jak mi :) Jest jeszcze jedna wytyczna więc koniecznie zaprzyjcie na blog aby dowiedzieć się jaka ;)

Do zobaczenia niebawem

11 komentarzy:

Jadwiga pisze...

Piękne połączenie kolorów i fantastyczny komplecik :)

FojAga pisze...

Cudo!

Magda Wisiorek pisze...

Kolory urzekające, a całość bardzo, bardzo kobieca! :)

el pisze...

jakoś ta paleta do mnie nie przemawia nie umiałabym zrobić z niej kartki

Aga pisze...

przesliczny komplecik

monikatl.blogspot.com pisze...

Bardzo mi sie podają :),

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Widząc Twoją pracę nabieram ochoty na wypróbowanie tej paletki - cudna :)

wiola_c pisze...

po spojrzeniu na tą paletę, stwierdziłam że wcale do mnie nie przemawia, ale po zobaczeniu Twojej pracy zupełnie inaczej na nią patrzę. Śliczny komplecik, a bzy nieodparcie kojarzą mi się z wiosną. :))

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Śliczna kartka:))

kigabet vel Ki pisze...

doskonałość w każdym calu ...

ArtFarma pisze...

Cudowne barwy, uwielbiam bez :)
pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...