20 czerwca 2013

Wycinanka :)

Hey! Ostatnio prac u mnie nie ma bo się pochorowałam i rozleniwiłam z tego powodu scrapowo. A dzisiaj wpadłam tu na blog żeby pochwalić się Wam czymś dla mnie bardzo ważnym :)

Już oficjalnie mogę napisać że zasiliłam szeregi DT Wycinanki na sezon 2013/2014! Jestem tak podekscytowana jak nie wiem i nie potrafię przestać się uśmiechać :) Bycie w tym DT było jednym z moich marzeń i nie spodziewałam się że może się ziścić :)

Mam nadzieję że cieszycie się razem ze mną i że dzięki moim inspiracjom dla wycinanka.net przybliżę Wam trochę ich wspaniałe produkty :)


Do zobaczenia już jutro ;)


10 komentarzy:

mosia pisze...

gratuluję bardzo!!!

Jadwiga pisze...

Gratuluję!... i cieszę się razem z Tobą :) Życzę powodzenia i weny w tworzeniu nowych cudeniek ;)

Joanna Wiśniewska pisze...

Ja rowniez gratuluje, jak to fajnie, kiedy marzenia sie spelniaja :):)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Gratuluję i cieszę się..gdy marzenia się spełniają:)

zuziucha pisze...

Super! Cieszę się, że będziemy razem pracować.

Handmade at night... pisze...

Wow! Gratuluję! Widać chcieć to móc :-)

Unknown pisze...

Ho ho ho ho ho!! Czyli będzie się działo:-D Gratulacje wielkie! I zazdrość także maleńka się wkrada... bo poszaleć w Wycinankowych wycinankach marzy się bardzo:-)

asica.p pisze...

gratuluję :*

Kasia Bogatko pisze...

:) Świetnie będzie razem pracować w tym samym zespole :)

sannalippert pisze...

congrats! very much looking forward to working with you :)!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...