21 czerwca 2013

Domek dla ptaków

Hey kochani! Dzisiaj będzie w miarę krótko i na temat :)

Prezentuję Wam karteczkę w klimacie Shabby chic z domkiem dla ptaków jak i z samym ptaszkiem :) A dodatkowo jeszcze dwa motylki :). Tło kartki stanowi kawałek tektury falistej którą urwałam z jakiegoś starego kartonu walającego się po mieszkaniu. Potraktowałam ją gessem Ayeedy. Domek został pomalowany kolejno: brązową farbą, medium do spękać, białą farbą i na koniec cracklerem.


Niestety zdjęcie nie oddało pełnego uroku środka kartki :(

Pracę zgłaszam na Wyzwanie #8 - DOM w 13arts!


Oraz  na Wyzwania #14 - "Pogodnego nieba" w Artimeno


A gdybyście chcieli się dowiedzieć jakich dokładnie produktów użyłam do wykonania kartki to zapraszam TUTAJ!

Do zobaczenia już niebawem ;)

19 komentarzy:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Tektura falista wygląda tu genialnie :)

sylwiitwory pisze...

Jest świetnie! :)

mosia pisze...

piękna!

ZUzanna pisze...

Super!

Swojskie jedzonko - Katarzyna Michoń pisze...

piękny-naprawdę przykuwa uwagę-pozdrawiam

Jadwiga pisze...

Wspaniała!... Moje klimaty ;) takie lubię z papieru falistego...

Nowe Love Papierowe pisze...

Zastosowanie tektury genialne

Ewik21 pisze...

świetna praca ma taki klimacik)) dziękuję za udział w wyzwaniu Ewik DT 13@rts

Matilde pisze...

Po prostu cudowna!!! Pozdrawiam :)

clos pisze...

uuuoooo prześliczna!

mru pisze...

świetnie wygląda tektura falista :)

Zuza G pisze...

No to dałaś Wiki! Media widzę cię wciągnęły bez reszty! A tektura powala z nóg! Też mam już od dawna ochotę na jej użycie - dałaś mi kopa na zapęd! Superancko!

OriBella pisze...

Piękna kartka, pastele i tektura pięknie współgrają:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

Magda Wisiorek pisze...

To jedna z tych prac, którą jestem absolutnie zachwycona i która podbiła moje serce. Piękna!!

Unknown pisze...

Wielkie Wow. Podoba mi się każdy detalik w pracy.
Dziękuję za wspólną zabawę z13artw

Evebellart pisze...

Kartka jest fantastyczna :)

AgnieszkaD pisze...

Przepiękna!!! Dziękuję za wspólną zabawę w 13@rts :)

krystynas pisze...

Wspaniały klimat stworzyłaś, kartka ogromnie mi się podoba - niesamowicie piękna i wyjątkowa.

Lusilla pisze...

Bardzo mi się podoba i ten gożdzik też ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...