5 czerwca 2013

Kartkowe trojaczki urodzinowe.

Witajcie. Dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczki jakie poczyniłam jakiś czas temu. Zrobiłam je do jakiejś mapki ale już nie pamiętam jakiej bo tylko ją przerysowałam z komputera na kawałek papieru i poszłam tworzyć :/ A że mapka bardzo mi się spodobała to postanowiłam zrobić hurtem 3 karteczki na raz :)


Do mapki zapewne jeszcze nie raz wrócę. A jeżeli jesteście ciekawi jakich papierów użyłam do kartek i jakich wykrojników żeby wykonać kwiatuszki to zapraszam na blog sklepu-ewa.pl

Do zobaczenia już 7 czerwca :)

4 komentarze:

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Cudowne kwiaty,zwłaszcza ten niebieski bardzo mi się podoba.Karteczki idealne na każdą okazję.Super:)))

mru pisze...

fantastyczne :)

Dorota pisze...

Świetne kartki :)

Swojskie jedzonko - Katarzyna Michoń pisze...

cudowne karteczki-aż dech zapiera-masz ogromny talent-gratuluję

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...