3 września 2013

My Little Pony

Hey Wszystkim! Wczoraj było mroczno dziś będzie cukierkowo a to za sprawą notesu jaki zrobiłam dla mojej kochanej Majeczki która jest wielką fanką bajki My Little Pony - Przyjaźń to Magia.

Notesik powstał w ramach inspiracji dla Wycinanki. Moja córa uwielbia kolorować jak i rysować w związku z czym w notesie znalazły się puste kartki i kolorowanki (które wynalazłam w necie i wydrukowałam) a oprócz tego jeszcze dodałam dwie kopertki które bobą za kieszonki do których Majcia może chować różne skarby.










do zobaczenia już jutro ;)





5 komentarzy:

Żyrafka pisze...

Wspaniały, prześliczny, cudny:) ...u mnie na blogu Rainbow Dash ;) Pozdrawiam

mosia pisze...

bajeczny!

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Obłedny:))))śliczny:)

Jadwiga pisze...

Przesłodki ;)

Marta pisze...

Świetny! moja córcia też jest wielką fanką MLP, pewnie piszczałaby z zachwytu :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...