8 września 2013

Na blejtramie

Witajcie :)

Dzisiaj w 13arts ruszyło najnowsze wyzwanie #10 - Mapka,media i stemple. Ponieważ wygrałam poprzednie wyzwanie w tym mam przyjemność wystąpić gościnnie wraz z uzdolnionym DT 13 arts :)


Wytyczne wyzwania są w sumie dość proste :) Należy wykonać pracę do mapki, użyć min. dwóch mediów i min. dwóch stempli. Ja postanowiłam zaszaleć i w ramach inspiracji dla 13arts wykonałam scrapa na blejtramie.








Blejtram nie powstałby gdyby nie świetny kurs Piekielnej Owcy "Jak zrobić scrapa na bletramie" zamieszczony na inspirello.pl. A na zdjęciu jest moja kuzynka ze swoim mężem. Zdjęcie sama im robiłam :D

Zapraszam do podjęcia wyzwania :)





7 komentarzy:

Malubka pisze...

całkowicie wspaniała praca!! Idealnie trafia w mój gust;) Podziwiam!

[Kasia] pisze...

Szczęście aż bije od tego scrapa :) cudo!

mosia pisze...

prześliczny.

Kasia Udalska pisze...

Cudna praca!! :)

Joanna Loana pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Aga Michniewicz pisze...

Tak Asiu, na zdjęciu jest moja kuznka ze swoim mężem ale nazwisko dalej ma takie samo bo go nie zmieniła ;)

A czemu pytasz? Znasz ją osobiście :> ?

Joanna Loana pisze...

O, nie zmieniła? Jeśli to jest ta Ania (a tak wygląda dokładnie :P) to studiowałam z nią na Akademii Ekonomicznej :) I była na moim ślubie cywilnym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...