6 września 2013

Photo swap w Color Hills

No i witam ponownie :)

W lipcu zgłosiłam się do fajowskiej zabawy organizowanej przez dziewczyny Collor Hills "July photo swap". W zabawie wzięło w sumie udział 14 dziewczyn a wymieniałyśmy się zdjęciami w letnio - wakacyjnym temacie. Moją wyminakową parą w tej zabawie była guru_krolowa.

a tak wygląda mój LO ze zdjęciem które mi wysłała :)





Zdjęcie pierwotnie miało być kolorwoe, niestety robiąc inną mediową pracę tak chlapałam że i zdjęciu do LO się oberwało :/ No i niestety musiałam druknąć kolejne już u siebie, czarno-białe :/

Koniecznie zajrzyjcie na blog Color Hills żeby zobaczyć efekt pracy reszty dziewczyn :) Jest co oglądać :D No i oczywiście nie mogę się już doczekać na kolejną taką akację!


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...