8 listopada 2013

Z zimowymi wycinankami i niespodzianka dla Facebookowców :D

Hey Kochani! Pamiętacie jak Wam ostatnio pisałam o pokazie dla Wycinanki na ostatnim DJWC? Wraz z Ladybug dostałyśmy wytyczne od szefostwa aby wykonać prace z użyciem borderów gwiazdek i choinek.

No więc dzisiaj chciałam Wam pokazać jakie dwie karteczki wtedy wykonałam.









Gwiazdki posmarowałam klejem introligatorskim a następnie posypałam srebrnym brokatem, natomiast choinki potuszowałam zielonym tuszem w dwóch odcieniach a następnie przybrudziłam sztucznym śniegiem.

Jeżeli spodobała się Wam któraś z karteczek to zapraszam na mój Fanpagea gdzie możecie wygrać jedną z nich :)


Do zobaczenia już jutro






2 komentarze:

piaseiza pisze...

Świetne!

Daria pisze...

Piękne karteczki, bardzo delikatne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...