4 listopada 2013

Pozlotowo i powarsztatowo

Witajcie :) W miniony weekend miałam przyjemność uczestniczyć w Dolnośląskich Jesiennych Warsztatach Craftowych organizowanych przed Kwiat Dolnośląski. W sobotę wpadłam na zlot poprowadzić wraz z Ladybug pokaz dla Wycinanki i przy okazji zrobić szybkie, scrapowe zakupy. Karteczki które powstały podczas tego pokazu pokażę Wam już niebawem ;)

Natomiast w niedzielę wraz z córką i dwiema kuzynkami pojawiłyśmy się na warsztatach wiankowych prowadzonych przez Ayeedę :)

 Etap kolorowania wianków:


Tutaj wraz z córką zostałyśmy przyłapane na ciężkiej pracy :P (dalej na zdjęciu, obok Mai widać też pracujące w skupieniu moje kuzynki):


Maja pozuje do zdjęcia ze swoim ukończonym wiankiem:



A tu już zdjęcie grupowe:


Moja córa była zachwycona warsztatami. Troszkę jej pomogłam podczas pracy. Nawinęłam jej łańcuch na kółko styropianowe, wysuszyłam kółko nagrzewnicą i wpięłam srebrne dodatki tam gdzie chciała a na koniec doczepiłam kokardkę. Całą resztę wykonała sama :) Wybrała sobie kolorystykę i dodatki, pomalowała wianek gessem, popsikała mgiełkami, "nawlekała" bombki na szpilki i wbijała w wianek a na koniec dodała sporo kleju w brokacie :)

I zdjęcie samego wianka Mai:




Natomiast mój wianek w porównaniu do wiankiem mojej córki wyszedł dość skromnie :) I nie wiem czemu ale zielony kolor wianka na zdjęciu wyszedł mi niebieski :/




Oczywiście jak zawsze na warsztatach Ayeedy bawiłam się znakomicie :) Dowiedziałam sporo nowych rzeczy i nauczyłam kilku trików :) Już się nie możemy wraz z córką doczekać kolejnych warsztatów u cioci Ayeedy :D

Pozdr.
Wikucha





7 komentarzy:

Dorota Dołęga pisze...

Super wyszły, a maja jest super zdolna :)

Paseczkowa pisze...

Łaaaaa jakie świetne, takie puchate są :)

Zapraszam na moje candy: http://paseczkowa.blogspot.com/2013/11/candy-u-paseczkowej.html

Aida Domisiewicz pisze...

Cudowne są oba:) I ja dziękuję za to że byłyście:*:*:*

Mariusz Gierszewski pisze...

Piękne Aga i zdolną masz córkę :)
Pozdrawiam

Worldfashionstyleeve.pl pisze...

ach zazdroszczę wam tych warsztatów :)
same cudowności powstały :)

Ti-Tinka pisze...

obydwa wianki są niesamowite ;) w ogóle sam pomysł takiego wianka bardzo mi się podoba ;)

jestem pełna podziwu dla małej artystki ;)

Aga Michniewicz pisze...

Zarówno ja jak i Majeczka dziękujemy za bardzo miłe słowa :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...