23 listopada 2013

2x LO

Hey Wszystkim! Dzisiaj przypadł mój drugi gościnny występ dla Color Hills.  Tym razem inspiruję dwoma LO.

Na jednym znalazło się zdjęcie mojej córki Mai i wykonałam go dokładnie tak jak lubię, czyli napchałam co się da i ile się da :P






Natomiast na drugim znalazło się zimowe zdjęcie moich dzieci sprzed roku (a może 2 lat - sama nie wiem). Zachowałam go w tematyce zimowej i co najlepsze jak na mnie jest on dość skromny :)





Niestety rozłożyło mnie wczoraj jakieś wstrętne choróbsko, stos prac czeka do sfotografowania ale pewnie z tydzień będą musiały poczekać :(

Pozdrawiam





3 komentarze:

mosia pisze...

świetne!obydwa.
tym bardziej mi się podobają, że są takie "prywatne", a co za tym idzie pełnie emocji....

ibisek pisze...

Aga, ty robisz tak świetne LOsy, że naprawdę powinnaś ich robić więcej!
Zdecydowanie!
Są genialne :)

Kasia Bogatko pisze...

Świetne praca Aga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...