21 marca 2012

Kartka#5 - Wiosenne przebudzenie

Witam.

Dzisja w swoim imieniu chciałam Was zaprosić na wyzwanie Kartki#5 w Kwiecie Dolnośląskim. Należy wykonać kartkę inspirowana zdjęciem oraz użyć min. 2 kolorów z podaje palety barw. 


Na zwycięzce czeka nie tylko banerek z wyróżnieniem ale również mała scraopwoa niespodzianka przeze mnie przyszykowana :)
A moje prace w ramach tego wyzwania wyglądają tak:


Na koniec chciałam Wszystkich serdecznie zaprosić na 


Oraz zaprosić do zapisów na swój pierwszy warsztat :)  Będzie kartkowo, tak dla początkujących. Zachęcam do zapisu tych co by chcieli zacząć robić kartki ale nie bardzo wiedzą od czego zacząć. Do przyozdobienia kartek wykorzystamy kwiatki które sami ręcznie zrobimy :)


No i to by było na tyle :)
Pozdrawiam serdecznie
Wikucha

6 komentarzy:

Trzpiot pisze...

bardzo podoba mi się ta druga kartka :)

clos pisze...

no mi też ta druga przypadła do gustu :)

Dorota pisze...

Śliczne kartki, prawdziwa wiosna!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczne karteczki, piękne i słodkie kolorki :)

Songaja pisze...

Piękne obydwie. Śliczne kolory, wszystko ładnie zgrane.

Bea pisze...

cudne prace :)))
dopieszczone w każdym szczególe :)))
oj, ale kusisz tymi warsztatami ... oj, jak bardzo bym chciała ... kurczę, szkoda, że ten Wrocław tak daleko !!!
Pozdrawiam i dziękuję za milusie słowa ... papucha ma roześmiana !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...