19 marca 2012

Wyzwanie z Katharynką

Witam serdecznie.

Wybaczcie że ostatnio tak rzadko zaglądam ale mam sporo spraw na głowie, do tego nie ukrywam iż te sprawy spowodowały to że nie mam kompletnie weny do robienia czegokolwiek.

Dzisiaj w imieniu Kahartyni chciałam Was zaprosić a jej wyzwanie w Kreatywnym Polu pt. "Kartka Wielkanocna". Po wytyczne zapraszam na bloga a moja praca w ramach DT prezentuje się następująco. 


Kartkę zrobiłam z dawno już nieużywanych przez mnie cudownych papierów GOscrap :D

Przy okazji chciałam Was jeszcze zaprosić na trwające od tygodnia na Kreatywnym Polu wyzwanie Edi-th  pt. "Ikar" Po wytyczne również zapraszam na blog KP a moja praca w ramach tego wyzwania wygląda tak:


Gdyby ktoś odczytać nie mógł to cytat jaki się na moim ateciaku znajduje brzmi następująco:

"Chciałabym choć raz, tak jak Ikar wznieść się ponad ziemię. Szybować między chmurami, dotknąć nieba i poczuć na skórze palące słońce. Nie żałować słów, gestów, czynów... Po prostu być wolna. A co jeśli jak on spadnę? Trudno,umrę, ale szczęśliwa i ze świadomością, że żyłam naprawdę.
 autor. nietykalna"

Cytat znalazłam tutaj, niesamowicie mi się spodobał a do tego idealnie odzwierciedla moje ostatnie samopoczucie.

No i to by było na tyle. 

pozdrawiam
wikucha

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...