28 marca 2012

Wyzwania dwa

Witam. 
Od miesiąca męczy mnie jakaś okropna niemoc twórcza, nic mi się nie chce scrapować a jak już coś scrapuję to dlatego że muszę a nie że chcę :/ Mam nadzieję że w końcu się to zmieni, jest mnóstwo wyzwań mapkowych w których chętnie wzięłabym udział ale nie mam weny. Dlatego na moim blogu ostatnimi czasy mało co się dzieje. Wybaczcie mi.

Dzisiaj jak zwykle post wyzwaniowy, z pracami wykonanymi w ramach DT.

Na początek chciałabym Was zaprosić na pierwsze wyzwanie mojego męża, Myśka w Kreatywnym Polu "Karciane ATC" . Ja swojego ateciaka robiłam na ostatnią chwile i tak szczerze powiedziawszy jest bez rewelacji :/ Pomył miałam od samego początku tylko niestety coś wykonanie totalnie mi nie wyszło :/


Na kolejne wyzwanie tym razem w Kwiecie Dolnośląskim chciałabym Was zaprosić w imieniu Katriny. Tematem wyzwania jest Scrap na 4 zdjęcia. Mój scrap prezentuje się następująco


Zrobiłam go do mapki którą dostałam od Katriny :) Długo nie wiedzialam jak to ugryźć bo w skrapach jestem dość słaba ale w końcu pomyślałam sobie że podejdę do niego jak do kartki, tyle że w dużo większym formacie i wiecie co....nawet mi się podoba! Na żywo wygląda o niebo lepiej :D Nie wiem czemu ale coś mi zdjęcia dzisja nie wychodzą.

Ważne że mężowi się spodobał i mojej córce a do tego scrapa kolorystycznie dopasowałam od koloru ścian w pokoju dzieci czego wcale nie planowała! Więc scrap zawiśnie u nich na ścianie :D 

Hmm czy mogę tę pracę nazwać rasowym scrapem? 

A na sam koniec chciałam poinformować iż zostały jeszcze dwa wolne miejsca na moje kartkowe warsztaty 

pozdrawiam
Wikucha

4 komentarze:

ziutka pisze...

ach jakże ja CIę doskonalę rozumie :)
też miewam takie niemoce twórcze - okropna sprawa!
Życzę dużo słoneczka co by siły były i ... niech moc będzie z Tobą :)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Fajny tez scrap z 4 zdjeciami. Przyznam, ze tez sie do niego przymierzam, chociaz ja akurat chce wykorzystac zdjecia z wycieczki, bez dzieci :P
ATC Karciane - super pomysl! :)
Zapisalam sie na Twoje warsztaty, mam nadzieje nauczyc sie tworzenia wlasnych kwiatkow, te kupne sa strasznie drogie :P

Aida Domisiewicz pisze...

Oj tam, oj tam Wiki zaraz brak weny, po pracach tego w ogóle nie widać;) Scrap jest jak najbardziej rasowy :):):)

Anna - Krulik pisze...

Już dawno miałam napisać, że scrap jest super i bardzo mi się podoba :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...