6 marca 2012

Wyzwanie z Ewik - "Babskie" ATC

Witam serdecznie. Z jednodniowym opóźnieniem ale chciałabym Was zaprosić dzisja na Wyzwanie z Ewiką. Tym razem należny wykonać "Babskie" ATC. Więcej szczegółów przeczytacie na blogu KP, a tak oto prezentuje się mój ateciak.

Oprócz tego w minioną niedzielę byłam na kolejnym spotkaniu naszego Kwiatu Dolnośląskiego, tym razem towarzyszyła mi córka, która z moją niewielką pomocą zrobiła karteczkę :)


Kwiatuszki były już gotowe, dostałam je od Ziutki. Po szerszą relację zapraszam TUTAJ

Pokazuje Wam tez moje zaległe kolejne dwa wpisy do wędrujących przepiśników

u Krulika "Smaki z dzieciństwa"


i u Katriny "Sposób na pomidora"


i to by było na tyle.
Pozdrawiam serdecznie
Wikucha

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

"Babskie" ATC super :) piękną masz córeczkę :)

Aga Michniewicz pisze...

Dziekuję Rrrrobaczku :)

Songaja pisze...

Zdolną masz córeczkę. Brawo Maju - zrobiłaś piękną karteczkę. Zdolności po mamie.

Aga pisze...

super spotkanie i piekna karteczka zdolna coreczka :)

Aida Domisiewicz pisze...

świetny Ateciak:) A Majusia cudowna i zdolna po mamie:*

ziutka pisze...

ale TY masz fajniusią córcię!!!!! oj będzie z niej zdolna bestia ;)
Świetna robota ;)
pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...