3 lipca 2022

13 lat Mai

Witam!

Dzisiaj przychodzę do Was z kartką i tortem, bo dzisiaj jest wyjątkowy dzień - 13 urodziny mojej córki Mai.

Z tej okazji oczywiście były prezenty, życzenia, wypad do kina a potem zdmuchiwanie świeczek i konsumpcja tortu, który oczywiście sama zrobiłam (tylko tym razem biszkopt piekł mój M.).

Na pierwszy ogień idzie tort! Smak tiramisu (ale bez alko) z malinkami. 




I kartka w formie TAGowa którą zrobiłam specjalnie dla Mai 😊

Córka jest MEGA fanką anime i mang ale tak mniej więcej od pól roku  totalnie zakochała się w kotach (oczywiście nasze psiaki dalej kocha 😉 ) i od tamtego czasu non stop bombarduje nas zdjęciami kotów. Na szczęście długo nas, rodziców urabiać nie musi bo kochamy uszczęśliwiać swoje dzieci więc postanowiliśmy, że jak jej miłość do kotów nie przeminie i warunki pozwolą, to na 14 urodziny dostanie od nas kota, a konkretnie Szkota Prostouchego (mam już nawet wybraną hodowlę)

Tak więc stąd na kartce tyle kotełów  😁 Do kartki dołączyłam pudełeczko również z kotełami 😁 No i znowu miałam okazję użyć swoje DIGI stempelka.

 
 



 

Przy okazji kartkę zgłaszam na dwa wyzwania:

Do Zielonych Kotów na wyzwanie "Wymarzone" bo na kartce są kotki, o których marzy moja córka


oraz do Miszmasz Papierowy na wyzwanie #80 dowolne z tekturką bo do kartki użyłam tekturowych gwiazdek i ramki, tylko pokolorowałam je na czarno markerem :) 


Pozdrawiam i do zobaczenia już niedługo

Aga

3 komentarze:

domowydekor pisze...

Ale czadowy ten tag z kotełkami. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

pasjEwy pisze...

świetnie! dzieki za udzial w wyzwaniu sklepu Miszmasz papierowy!

Ines pisze...

Śliczna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu "Miszmasz Papierowy"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...