5 lipca 2022

Chrzest Święty Gai

Witajcie!

Dzisiaj  mam Wam do pokazania taki skromny komplecik: kartka w pudełku z okienkiem i exploding box (mój drugi w karierze). W kartce standardowo specjalne miejsce na kasę i oczywiście życzenia, a w exploding boxie miejsce na pudełeczko z biżuterią (do zdjęcia wykorzystałam prezent, który dostała córka na chrzciny). Kartka jest liftem innej mojej kartki.













Obie prace zgłaszam do:

Miszmasz Papierowy na wyzwanie #80 dowolne z tekturką

do Scrapkowo.pl na wyzwanie #79 Praca dla dziecka 

do Pracowni rękodzieła UKułakna na wyzwanie Przepis na... co mi w duszy gra WAKACJE 2022, lipcowe bigo. U mnie opcja: kwiaty - serwetka - liście.

A samą kartkę zgłaszam do Art Piaskownicy na wyzwanie CARDS/BOXES – kartka + pudełko z okienkiem - edycja sponsorowana


 

Do następnego

Aga

8 komentarzy:

Nesme moja pracownia pisze...

Przepiękny komplecik, boxy musisz robić częściej. Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu sklepu scrapkowo.pl

origata1 pisze...

Piękny komplet! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy .

Daria Słomkowska pisze...

Śliczny komplecik ! Dziękujemy za udział w lipcowym wyzwaniu sklepu scrapkowo.pl.

Gio pisze...

Ślicznie, delikatnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Scrapkowo.pl. DT Joanna

sosnowygaik pisze...

Pięknie się prezentuje:) Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl

domowydekor pisze...

Piękny zestaw. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

pasjEwy pisze...

oryginalnie i starannie. bardzo mi sie podoba! dziekuje za udzial w wyzwaniu sklepu Miszmasz papierowy
!

Ula K. pisze...

Przepiękne prace :) Dziękuję

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...