7 lipca 2022

Gościnnie Maja aka Sayoki

Hey Wam!

Dzisiaj na blogu zaprezentuję Wam pracę mojej córki Mai. Będzie to kartka, którą zrobiła dla taty z okazji Dnia Ojca 😊 Ponieważ mój M. jest zagorzałym akwarystą to na kartce pojawiła się ryba 😁  Kartka jest niewielka bo ma wymiary ok. 10x10 ale i tak uważam, że wyszła jej fantastycznie! Wszystko sama narysowała a potem pokolorowała kredkami.


Córka w czeluściach internetu jest znana jako Sayoki i tak chciała żeby podpisać jej prace, którą przy okazji zgłaszamy do  Szuflady na wyzwanie czerwcowe - RAFA KORALOWA

Przy okazji pokażę Wam jeden z wielu rysunków moje córki. Ten jest najnowszy i straaaasznie mi się podoba!

 

 Pozdrowienia od Mai vel. Sayoki

no i ode mnie, Agi 😁

2 komentarze:

Wielkie Małe Pasje pisze...

Wielkie brawa dla Artystki! Świetna praca!:)
Dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :).

sztukaiksiazka.blogspot.com pisze...

Świetne prace. Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...