13 lipca 2022

Malinowy album

 No elooo kochani!

Dziś chciałam Wam pokazać jedną z moich najbardziej pracochłonnych reczy jakie zrobiłam - album. Był to prezent od przyjaciół dla przyjaciółki z okazji jej 40-stych urodzin.

Jest to jedna z moich starszych prac która przez moje zapracowanie i wieczny brak czasu dopiero dziś zostanie przedstawiona światu. Nie pamiętam już jaki miał format ten album ale chyba 15x20. Głowy nie dam. 

UWAGA będzie dużo zdjęć! i w ogóle koszmarnie ciężko fotografuje się takie duże prace. 
















Przy okazji pracę zgłaszam na wyzwania:

do Pracowni Rękodzieła UKułak na wyzwanie Przepis na... co mi w duszy gra - WAKACJE 2022, lipcowe bingo. Mamy tu kombinację: kwiaty-3warstwy-wstążka, kwiaty-sznurek-brokat, kwiaty-serwetka-listki i wstążka-napis-listki.

 oraz do Klubu Twórczych Mam na wyzwanie cykliczne: Urodziny

Do następnego!

Aga

3 komentarze:

Ania z Zapiecka pisze...

Piękny prezent urodzinowy i wykonanie świetne!
Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu KTM :)

Joanna pisze...

Super pamiątka. Pozdrawiam z KLubu Twórczych Mam

Ula K. pisze...

Piękny album :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...