16 lipca 2011

Wakacyjny mini album (dużo zdjęć)

Jeeeee skończyłam albumik który zaczęłam robić na warsztatach u Katariny :D I powiem wam że nie ważne kto co powie i napisze bo z albumu jestem mega zadowolona :D Jest kilka malutkich niedociągnięć które pewnie przyuważycie na zdjęciach no ale tak to jest jak człowiek na coś zdecyduje się już po fakcie i potem kombinuje jak koń pod górę :) Tak mi się spodobała forma takiego albumu że kolejny już projektuję :) Będzie na zdjęcia dla córki z pierwszego roku życia :D

a wracając do albumu wakacyjnego. Jest on oczywiście nie skończony jak zauważycie bo brakuje fotek :D, do tego zmienię kułak na większe bo dodałam sobie dwie karty, oprócz tego zrobię do niego pudełko co by mi się nie zniszczył :)

no dobra koniec pisaniny.....zapraszam do oglądania

Nie wiem czy to widać ale album posiada tez "klapki" otwierane do góry(tam gdzie są po dwa tagi, na przedostatniej stronie i tam gdzie są tylko tagi wyciągane od góry) Dodam też że zdjęcia nie oddają jego prawdziwego uroku. No i po tej albumowej sesji zdjęciowej doszłam do jednego wniosku....potrzebuję większego namiotu bezcieniowego!!!!

pozdrawiam słonecznie i do następnego ;)

12 komentarzy:

ibisek pisze...

Kapitalny jest!!! Super ci wyszedł. Gratuluję :)
I czekam na fotki tego albumiku ze zdjeciami. No i zabieraj się za kolejny, bo naprawdę jest super!

Dorota pisze...

Świetny album! Brawo! Jak dojdą fotki i opisy nabierze szczególnego charakteru.
Faktycznie - bierz się za następny, bo masz "albumowy dryg" :)
Pozdrowienia!

PatiS pisze...

Rewelacja! Przetarcia i rwania to mój żywioł, a przeszycia zawsze świetnie dopełniają całości:) No i te wszystkie kryjówki..bomba! :)

JagaBa pisze...

Nie widzę w nim żadnych niedociągnięć!!Jest rewelacyjny!!!Piękne wykonanie!Wow,naprawdę brak słów!!CUDO!

Anonimowy pisze...

WAKACJE Wiktoria_S

Anonimowy pisze...

A skoro zdążyłam się wpisać to dodam, że jest śliczny. Masz talent i to niesamowity- toż to cudeńko samo zabiera w wakacyjny klimat a jeszcze jak dojdą zdjęcia.... :)

Anonimowy pisze...

Album pierwsza klasa! Zazdroszczę talentu! Idealny jest!

Anonimowy pisze...

WAKACJE :) M&P
A album bossssski!

Anonimowy pisze...

WAKACJE :) Majencia&pawcio :)))

Kochana piękne te rzeczy robisz! sama bym chciała takie umieć ale pewnie nie podołam za szybko się denerwuję!

Ale bardzo chętnie zapłacę Ci jak zrobisz mi coś :))) :* buziaki :)

asica.p pisze...

cudny:)

siostry dwie pisze...

Ale genialny! Super przeszycia, schowki, tagi - i nasza ulubiona ostatnio kolekcja TSC :) Od nas mega pokłony zachwytu:P

Aga Michniewicz pisze...

siostry dwie ja ta kolekcje też strasznie polubiłam. Świetne są te papiery :D

Dziękuję wszystkim za odwiedziny :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...