7 lipca 2011

Karteczki urodzinowe i nie tylko, torcik i inne słodkości cz.1

No witam po przerwie. Sorki wielkie ale miałam kilka spraw na głowie a do tego jeszcze ostatnio przeziębienie mnie zmogło(niestety moje dzieci i męża też) i nie miałam głowy do zdjęć ani wpisów :) No ale jak obiecałam we wcześniejszym wpisie....zamieszczam zdjęcia nowych kartek. Z racji że jest ich 5szt. do tego tematyki w sumie 3 to rozbije je na trzy wpisy :)  Jak sam tytuł wskazuje to nr1 :)
  
20 lipca babcia mojego męża obchodzić będzie 79 urodziny. Z tej okazji postanowiłam zrobić jej karteczkę a do kompletu dostanie jeszcze dwie ramki ze zdjęciami swoich prawnuków a moich (i męża mojego oczywiście) dzieci :) Zdjęcia już wybrałam a ramki na dniach mąż pomaluje piękną brązową bejcą i zepnie razem małymi zawiasikami, więc powstanie śliczna podwójna ramka

a tak prezentuje się karteczka :)  
Została wykonana według mapki Mojo Monday 194

w środku mąż tylko jeszcze życzenia wypisze i będzie giciorek :D


a w ramach słodkości przepyszna WZ-tka po mojemu :)

Biszkopt standardowo ten sam (jak mam coś sprawdzonego to już się tego trzymam), został nasączony sokiem z mieszanki wieloowocowej z puszki a przełożony ubitą śmietaną kremówką (36%, 1litr + 4szt. śmietan fixu) no i wspomnianymi wcześniej owocami :) Na wierzchu mamy bitą śmietanę i polewę czekoladową 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...