31 lipca 2011

Kartka Sztalugowa

Witam po krótkiej nieobecności. Nie zaglądałam na bloga bo byłam zajęta scrapowymi zakupami :D  
Do tego jakoś tak weny nie miałam na pisanie i jak na złość coś ostatnio mi zdjęcia nie wychodzą :(

Chciała wam dzisiaj zaprezentować swoją pierwszą kartkę sztalugową. Mam nadzieję że jak na pierwszą taką kartkę nie jest źle :) Zastanawiam się tylko czy dobrze zrobiłam że tak "postarzałam" napis

W środku też chciałam różyczkę ale wtedy kartka kiepsko się zamykała. No i to nie kartka jest krzywa a mój namiot bezcieniowy, parszywiec się "pofalował" do tego chyba nie mogę robić zdjęć o 4 nad ranem bo cosik krzywo mi wychodzą :)

Zrobiłam też kolejny mini album :D Jutro go obfoce i umieszczę na blogu :)

uciekam spać
pozdrawiam i do następnego :) 

4 komentarze:

ziutka pisze...

bardzo ładnie Ci wyszła, jak na pierwszy raz! na prawdę super a z napisem nie przesadziłaś, mnie się podoba :)
pozdrawiam ;)

Anonimowy pisze...

Fajne kolory, napis pasuje jak dla mnie super!

Dorota pisze...

Świetna kartka, czekam na fotki albumu :)
Pozdrowienia :)

ZUzanna pisze...

Piękna!! Jak wszystkie Twoje prace..
Bardzo, bardzo mi się podobają..
zostaję na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...