1 sierpnia 2011

Zdjęcia obiecanego mini

No tak znowu pisze w nocy. Nocny marek ze mnie :P  

Tak jak obiecałam, obfociłam album i teraz chce go wam zaprezentować. Albumik został poświęcony na zdjęcia mojej córki z jej rówieśniczką (dosłownie! Obie urodziły się 3 lipca). Autorem zdjęć w nim zamieszczonych również jestem ja :)

Niestety jakość zdjęć albumu kiepskawa. Niestety aparat świruje nam totalnie, podczas robienia zdjęć włącza sobie sam opcje etc. No i w ogóle jakoś tak ciężko mi było ten album sfotografować :/ No nic koniec pisania czas przejść do zdjęć :)


I środek :) Pomysł na przeszycie zdjęć i tą przeźroczystą kieszeń zaczerpnęłam z cudownego albumu bossanovej No i z racji tego że drugie dziecko nie moje to musiałam je "utajnić" :) tam gdzie są kieszonki (na dwóch stronach) pierwsze zdjęcie się wyciąga a drugie jest przyklejone na stałe 






Miałam dwa potknięcia podczas robienia albumu co każde, sprytne scrapowe oko zauważy ;) Ale chyba nie jest aż tak tragicznie co? No i muszę na koniec dodać że na żywo album wygląda o niebo lepiej.
Kiepskie zdjęcia odbierają mu urok.  

pozdrawiam serdecznie
wikucha

3 komentarze:

siostry dwie pisze...

O... i kolejny super album :) Bardzo inspirujący pomysł z tymi chowanymi za zdjęciami tagami - świetne:)

Anonimowy pisze...

przeźroczyste kieszonki zdają egzamin. nie zauważyłam potknięć widać moje oczy nie są tak sprytne;P
Jedyne niedopatrzenie to tylko literówka miało być pewnie 'niebo' a nie 'niego':)
Album świetny choć nie moje barwy:)

Aga Michniewicz pisze...

Dziękuję bardzo :) Cieszę się że się albumik podoba i że jednak potknięcia nie rzucają się w oczy, chyba że są potknięciami tylko dla mnie :)

Co do literówki już poprawiłam :) Rzeczywiście ma być niebo :D Zawsze staram się poprawiać błędy przed publikacją ale jednak o 4 nad ranem czasem coś przegapię :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...