8 sierpnia 2011

Wyzwaniowo cz.1

Yeee zdążyłam w prawie ostatniej chwili :) Karteczka na wyzwanie do wyzwania KoloroTON#5 Kobensaw Art Piaskownicy. Zrobiłam ja wczorajszej nocy ale dopiero teraz miałam czas żeby sfotografować. No ale najważniejsze że jeszcze zdążyłam!

No i mam nadzieje że nie zostanę zdyskwalifikowana bo niestety, w swoich zbiorach papierowych koloru granatowego nie mam, więc użyłam niebieskiego a do tego  granatowego tuszu do stemplowania :) 

Bardzo się ciesze bo udało mi się na fotkach uchwycić to iż stemplowane motywy potraktowałam pudrem do embosingu Holografic :D (wystarczy kliknąć na zdjęcie to się powiększy)
Kartka powstała do mapki  Mojo Monday 112 z 2009 roku! Ogólnie jest to kolejna mapka na mojej liście z której będę często korzystać.

aaaa no i standardowo. To nie kartka jest krzywa a namiot bezcieniowy.

1 komentarz:

ArtMagda pisze...

świetna kartka! śliczne te niebieskie kwiatuszki!!! pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...