6 sierpnia 2011

Ostatnie kartki...

...przed urlopem kartkowym jaki planuję sobie zrobić :) (zobaczymy oczywiście co mi z tych planów wyjdzie :D) No nic przechodzimy do rzeczy:
Pierwsza kartka jest dla koleżanki, która obdaruje nią swoją teściową na urodziny :) Została wykonana według mapki do Mojo Monday 202. Swoja droga bardzo fajna mapka :) I z pewnością jeszcze nie raz do niej wrócę. No i oczywiście na kartce Dhalia z mojego pierwszego w życiu kursu :) a jakby sie kto pytał to listki narysowałam sama i wycięłam nożyczkami :) no dobra rysując je gapiłam się na mniejszy (2,5cm.) oryginał bo ja rysunkowym wzrokowcem jestem. Narysuje i namaluje prawie wszystko, muszę to tylko przed sobą widzieć. 
 
*to nie kartka jest krzywa a mój przymały namiot bezcieniowy :)

Kolejna kartka to tzw. kartka suwak (pierwsza taka jaką wykonałam) Tą również zrobiłam dla koleżanki. Podaruje ją mężowi w ich rocznice ślubu. Tekst "Na zawsze twoja" to grawerka jaką ma na obrączce mąż mojej koleżanki.

Wybaczcie że tak nieporadnie sfotografowałam kartkę po rozłożeniu ale totalnie nie miałam pomysłu na to jak to dobrze


a tu jeszcze zdjęcie starej wersji. Ale przynajmniej jest porównanie "przed" i "po" :)


Mam nadzieje że obie karteczki się spodobają i reklamacji zwrotnych nie będzie :) Ach no i karteczki były nagrodą w konkursie dla moich "dzieciaczkowych" koleżanek :) W sumie mam do wykonania jeszcze jedną dla trzeciej zwyciężczyni :)

pozdrawiam was serdecznie
dziękuję za odwiedziny i komentarze
wikucha

7 komentarzy:

Rom-a pisze...

super serducho wcale nie jest złe...
mnie tam się fest podoba..

Charlotte Zweigoron pisze...

Love your card! The colors and dimension are great.

Aga Michniewicz pisze...

dziękuję :)

Debbie Carriere pisze...

Beautiful folded flower!! Great card!! Thanks for playing Mojo Monday!!

Aga Michniewicz pisze...

That I thank you that I can create cards for such wonderful maps.

rudlis pisze...

Karteczki świetne Ci wyszły. Kursik dobrze pokazany, co prawda był już wcześniej pokazany tutaj:
http://scrapgaleria.blogspot.com/2010/10/kwiatek-origami.html
ale każdy trochę inaczej wytłumaczony :)

Aga Michniewicz pisze...

dziękuję za uznanie....

co do kursu to pewnie był i nie jeden jak na wiele rzeczy tyle że ja nie mam czasu na przeglądanie bloga po blogu w poszukiwaniu kursów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...