12 sierpnia 2011

Ślubny kwadraciak w pudełku - Debiut :D

Karteczkę wykonałam dla koleżanki :) Co tu dużo pisać.....Na obecną chwilę jest to moja perełka wśród dotychczasowych prac :D Uwaga duuuuużo zdjęć. Żadnej pracy (oprócz albumów) jeszcze tak nie obfociłam :D

Pudełko i kartka w pudelku 

I sama kartka :)

do kopertki musiałam wsadzić fioletowy kartonik bo mój szajsowaty aparat tylko tak chciał zrobić jej zdjęcie :/ No i przy okazji widać zembosingowany motyw :D

I jak? Podoba się? Bo mi baaaaardzo :D

ach korzystając z rad jakich udzieliła mi Ibisek, poprawiłam kartkę z sercem. Coś mi w niej nie grało a Ibisek była na tyle kochana, że mi doradziła co można było by zmienić :) I uważam że zmiany wyszły kartce na lepsze :) Do obejrzenia poprawionych zdjęć zapraszam tutaj. Aaaa i kartka z wiatraczkiem w sumie to sam wiatraczek na niej, doczekał się kokardki z rafii ale już jej po raz kolejny nie fotografowałam.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Masz rację! BOSSSSSSSSKA!!!!!!!!
m&p

Aga Michniewicz pisze...

Ciesze się, że się podoba :) Dzisiaj M. kuriera zamawia to w pon. kartki będą u ciebie :D I wybacz ze wczoraj nie wystawiłam zdjęć tak jak obiecałam ale wywaliło nam neta i dopiero dzisiaj zaczął ponownie działać :/

Made by Aisia pisze...

Piękna!

Montażownia.pl pisze...

Piękna, w pięnych kolorach :)

czarownica pisze...

Super ;) A co to za rameczka? bardzo mi się podoba- gdzie można taką dostać? (jeśli to nie tajemnica)

Aga Michniewicz pisze...

Czarownico te ramki to od Gizmo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...