17 sierpnia 2011

I znowu wyzwaniowo ale tak "po męsku" :D

Udało mi się wczoraj zrobić jedną kartkę na dwa wyzwania :D Do mapki Mojo Monday 204 i do UHG Gallery na wyzwanie z cyfrą :) Nie powiem że trochę się na główkowałam zanim wpadłam na taki pomysł :) Aaaale w końcu mnie olśniło i powstało takie oto cudne dzieło :)

pomysłodawcą tekstu "Best wishes" na Digi stempelku który wykonałam, jest mój mąż :) któremu bardzo dziękuję :) Ja tylko wiedziałam że musi być napisane 4you co by mi kartka do wyzwania na UHK pasowała :)
Kartka miała wyjść "brudna", "stara" i "tak męsko" i chyba mi się to udało :D
ach no i zdradziłam swój namiot bezcieniowy i foteczki zrobiłam na tarasie :)

pozdrawiam słonecznie
wikucha

5 komentarzy:

ibisek pisze...

Czaderska jest!!!

JagaBa pisze...

Pomysł rewelacyjny i piękne wykonanie!!!!
Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

Unknown pisze...

rewelacyjna kartka, bardzo podoba mi się jej kolorystyka :)

bossanova pisze...

fajna, męska karteczka wyszła :)

Anonimowy pisze...

udała ci sie ta kartka bardzo!
m&p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...