9 sierpnia 2011

Wyzwaniowo cz.2 (Mojo, Szuflada i CPS)

Witam :) Chciałam wam zaprezentować kolejne wyznaniowe karteczki ale tym razem są szczególe....a to dlatego że to moje pierwsze Ślubne kartki :D Mam kilkanaście  cudownych papierów które aż się proszą o ślubną tematykę :) No i kartki urodzinowe troszkę mi się już przejadły. 

Na pierwszy ogień idzie karteczka do najnowszej mapki Mojo Monday 203  Mimo że nie jestem wielbicielem różowego to ta karta bardzo mi się podoba, zwłaszcza kwiatek przeze mnie wykonany :) No i mam kolejną ulubiona mapkę Mojo. W ogóle to ja się chyba od tego Mojo uzależniłam :D

Kolejna karteczka powstała na wyzwanie mapkowe CPS. Kusiło mnie żeby troszkę "wzbogacić" wyzwaniową mapkę ale jednak udało mi się powstrzymać. Od siebie dodałam lekki akcencik przeszyć i różowych perełek w płynie :) Ach a różyczkę którą zrobiłam, potraktowałam brokatem w kleju.

Ostatnie wyzwanie zostawiłam na koniec, bo kartka do niego wykonana, nieziemsko mi się podoba :D Nie wiem, czy to za sprawą świetnej mapki czy może papieru jakiego użyłam, tak czy siak kartka podoba mi się niezmiernie i aż szkoda będzie mi ją oddawać kiedyś w prezencie (bo pewnie jakieś weselicho w rodzinie będzie :) ). Karteczka bierze udział w wyzwaniu #34 "mapki i szablony"  w Szufladzie :D i z pewnością powstaną jej siostry bliźniaczki :D


bardzo was chciałam przeprosić za jakość zdjęć. Nie wiem czemu ale jakieś takie krzywe mi wyszły O_o 

Uciekam do następnych kartek :) Tym razem wyzwanie w UHK Gallery i Scrap Pasji :)

Pozdrawiam was serdecznie
dziękuje za odwiedziny i komentarze
wikucha

5 komentarzy:

ziutka pisze...

cud, miód i orzeszki!! zakochałam się w Twoich kwiatach są po prostu B O S K I E!!!!!
wszystkie karteczki są śliczne ale tak naj naj najbardziej podoba mi się ta na samym końcu! no tak bo najlepsze zostawia się na koniec ;)
a co do opakowania na słodkości - to spróbuj wieżę w Ciebie!! dasz radę! i koniecznie sie pochwal!!
http://kursy.karteczkowo.pl/opakowanie-na-czekolade <- polecam kursik
Pozdrawiam ;)

Jennie pisze...

Pretty card and LOVE the flower! Thanks for joining us at CPS this week :)

ZUzanna pisze...

Śliczne! Wszystkie!
Ale ta niebieska- moja ulubiona!!

Unknown pisze...

Prześliczna karteczka.
Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu
Pozdrawiam
Kaśka DT Szuflada.

Peninia / Gosia pisze...

Śliczna karteczka! Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...