16 sierpnia 2011

MEGA ZACIESZ :D

Dzisiaj tak nie kartkowo :) Chciałam się z wami podzielić news-em :D Wygrałam wyzwanie w scrap.cm.pl!!! Moja pierwsza w życiu wygrana! Jestem tak podekscytowana i przeszczęśliwa że ledwo na krześle mogę usiedzieć :D Aż nie wiem na co tyle kaski wydam ale już powoli lista mi się w głowie tworzy :D 
 
Jak pamiętacie, na Mojo moja kartka  znalazła się wśród najlepszej 15-stki, więc jak licznik odwiedzin dobije do LUCKY SEVEN (czyli 7tyś.) to zorganizuje swoje pierwsze CANDY! Niech moje szczęście powędruje dalej w świat :D

uciekam do pracy (robie album dla pewnej małej Zosi)

pozdrawiam was gorąco
dziekuje za odwiedziny i komentarze
przeszczęśliwa wikucha :D

1 komentarz:

ziutka pisze...

moje gratulacje!!!!!! zasłużyłaś sobie na to!!!
no i teraz to masz prawdziwy dylemat na co wydać TYYYYLE kaski heh ;)
Pozdrawiam i życzę miłego dzionka ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...