1 sierpnia 2011

Urodzinowy kot :D

Nieskromnie napiszę że jest to chyba jedna z moich najlepszych kartek (jest w pierwszej piątce) Została wykonana z mapką Mojo Monday 201 Mapka tak mi się spodobała że mimo iż już po wyzwaniu musiałam się zmierzyć z tym projektem :)

A wyszło mi takie cudeńko



hehe zdziwi Was to ale kartka powędruje do osoby dorosłej :)
No i chyba tego nie widać na zdjęciach ale ćwieki(tak są!) krem i kwiatuszek w czapeczce potraktowałam brokatem w kleju.  

uciekam spać :)

pozdrawiam
wikucha

6 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Prześliczna karteczka;)Pozdrawiam;)

ziutka pisze...

wszystkie kartki masz śliczniutkie :) a kartka wykonana jest z bardzo ładnego papieru :)
Pozdrawiam ;)

Anonimowy pisze...

Zgadzam się z przedmówczynią bardzo ładne papiery:) Zauważyłam też, że lubisz tego kociaka:) Z mojej strony dodam, że kokardka jest dobrze dobrana kolorystycznie...

Aga Michniewicz pisze...

dziękuję bardzo :)Mi te papiery też się bardzo podobają :)

CO do kociaka..to tak uwielbiam Garfielda :D W sumie to jedyny kot jakiego lubię :)

Unknown pisze...

Fajna kartka, chodzę po blogu, podziwiam

Unknown pisze...

Fajna kartka, chodzę po blogu, oglądam, podziwiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...