4 sierpnia 2011

I znowu kartkowo :D

Chyba muszę zrobić jakiś notes, magnes albo coś innego bo starsznie kartkowy ten mój blog sie zrobił :D

Dzisiaj chciałam wam zaprezentować dwie karteczki. Dwa totalne przeciwieństwa :D Niestety nasz aparat (bo w sumie mój jak i męża) coraz bardziej szwankuje i zdjęcia nie wychodzą już tak jak bym chciała :/

No nic czas przejść do zdjęć :) 

W męskim stylu.

I coś dla dziewczynki :)

 
Kartka została wykonana według mapki Mojo Monday 144 z 2010 roku :)

pozdrawiam
i dziękuję za odwiedziny
wikucha

4 komentarze:

Dorota pisze...

Piękne kartki, a męska szczególnie!

ZUzanna pisze...

Zgadzam się z Dorotą- ta męska jest fantastyczna! Piękne kolory!

Karolina pisze...

A mnie się podobają obie kartki - są fantastyczne! A słonik mega słodki :)

Unknown pisze...

Fajna ta kartka z samochodem, bardzo bardzo taka jak trzeba :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...