12 lipca 2011

Pozlotowo :)

Mam zdjęcia, mało ale jednak mam więc mogę zamieszczać relację z weekendowego DLWC.

Moje wrażenia......BYŁO ZACZEPIŚCIE! To był mój pierwszy taki zlot, normalnie coś niesamowitego, ci ludzie, te sklepy, wyzwania, warsztaty...no szła normalnie :D a do tego miałam okazje poznać większość koleżanek z Kwiatu :D

a teraz kilka zdjęć :)

z Katriną na bramce (miałam tremę ale i mało obowiązków jak na pierwszy raz więc chyba sobie poradziłam ;] )
a tutaj z krulikiem i z Dorotką
Przyłapana przez Katrinę podczas pierwszych szaleństw zakupowych :) Oj kaski popłynęło, popłynęło :D
wyżywam się twórczo podczas kolorowania naszego loga :D
na kursiku z mini albumu u Katariny :) Czuje masakryczny niedosyt i chyba na jakieś korepetycje się do niej zapiszę :D Nauczycielką jest świetną a do tego dzięki niej pozbyłam się strachu do maszyn do szycia :D

byłam jeszcze na warsztatach z Podstaw kaligrafii u Ani Kowal ale niestety jeszcze nie mam foteczki. Również było super, Ania to bardzo przesympatyczna kobieta a jej pismo powala na kolana, 10 lat mi zajmie zanim się nauczę pisać tak jak ona :D

I to by było na tyle :) Niech żałują ci których nie było a ci co byli.....serdecznie was pozdrawiam i do zobaczenia na zimowym zlocie :D

1 komentarz:

ziutka pisze...

po uśmiechniętych buziach widać, że było super ;)
a co do pytania to:
kwiatki (przynajmniej te ostatnie) kupiłam w craftstore.pl - mają dużo fajnych rzeczy i chyba już jako jedyni posiadają mini kwiatuszki bo wiele sklepów zwiedziłam ale nigdzie ich nie mogła dostać, całe szczęście doszukałam się craftstore :)
jeśli chodzio czcionkę to Tagettes, na stronie www.dafont.com można je zassać za free :)

pozdrawiam i BARDZO dziękuję za miłe odwiedziny :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...