1 września 2011

Cukierkowa imieninowa kartka i urlop :)

Witam! Wieeeem dawno mnie nie było, nic się tu nie działo ale po prostu nie mam czasu :( w domu dalej remont, do tego szykujemy się na dwutygodniowe wczasy nad morzem no i jestem w trakcie robienia albumu dla małej Zosi.

Nad morze wybieramy się już w tą niedzielę a wracamy, dopiero 
17 września w nocy, więc do tego czasu na blogu nie będzie się nic działo.

A tak przed urlopem chciałam wam pokazać karteczkę którą zrobiłam wczoraj w wieczorem. Kartka ta jest dla córki mojej koleżanki. Do tego postarałam się ją zrobić tak pod wyzwania no i udało się ją podpasywać aż pod trzy! Do aktualnej mapki Mojo Monday 206,  na digi-scrap.pl do wyzwania kolorystycznego i na UHK Gallery do wyzwania "Mój jest ten kawałek....PAPIERU"

ach dodam jeszcze ze karta została wykonana z resztek papieru Summer Breeze w którym się zakochałam.  

pozdrawiam was wszytskich serdecznie
i do zobaczenia po urlopie :D
wikucha

7 komentarzy:

JagaBa pisze...

Śliczna karteczka!!!Piękne połączanie kolorków:)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

Caro-ART pisze...

Świetna kartka i słodziutki stempelek :)
Dziękuję za udział w zabawie pozdrawiam.
Karolina Dt digi-scrap.pl

joyanna pisze...

Śliczna karteczka :)

Anonimowy pisze...

Wi!!!! Kartka jest piękna!!!! Roksisiowi na pewno się spodoba!!!!

Pozdrawiam Cię :*

jolagg pisze...

cudownie!!!

Dziękujemy za udział w wyzwaniu digi-scrap.pl

Unknown pisze...

Słodka.
Ogromnie mi się podoba.
Dziękuję za udział w wyzwaniu.
Pozdrawiam
Kaśka DT Digi-scrap.pl

bossanova pisze...

sympatyczna karteczka :) my właśnie wróciliśmy z urlopu, m.in. znad morza ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...