29 września 2011

na 18-ste urodziny

Witam was :) Dzisiaj tak na szybko chciałam wam zaprezentować karteczkę na 18-ste urodzinki. Zrobiona do styczniowej mapki Mojo 176 (wieeem uzależniłam się ale uwielbiam ich mapki) no a ze jakoś tak wypadło że kwiatki na kartce robiłam sama a do tego kolorystyka brązowo-różowo-niebieska to i te karteczkę zgłaszam na wyzwania do Digi Scrap-u i do Szuflady :D


uciekam :) Mam jeszcze sporo pracy przed sobą. Dzięki za odwiedzinki
pozdrawiam Was serdecznie
wikucha

4 komentarze:

Caro-ART pisze...

Śliczna i piękne kolory :)
Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam.
Karolina DT digi-scrap.pl

Modrak pisze...

Piękna karteczka!
I ja również dziękuje za udział w szufladowej zabawie.

Unknown pisze...

Cudownie kwiecista praca.
Nie widzę w niej jednak niebieskiego ;)
Dziękuję za udział w moim wyzwaniu.
Pozdrawiam
Kaśka DT Szuflada i DT Digi scrap.pl

Aga Michniewicz pisze...

Kati bo to taki przybrudzony ten niebieski no i zdjęcia takie żółte miw wyszły Ogólnie nazywo wyglada z lekka inaczej :)


no i dziekuję za uznanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...