12 września 2011

Witam z Darłówka :D

No i można powiedzieć że połowa urlopu za nami :) Eh jaka szkoda że czas zawsze tak szybko mija. 

Miałam pisać dopiero po powrocie z Darłówka aaaale wylukałam że UHK Gallery ma nowe wyzwanie, które akuratnie pasi jak nic pod mojaą ostatnią kartkę, która wykonałam na dzień przed wyjazdem (dla pewnego małego Adasia :) ) Więc korzystam z okazji i zgłaszam swoje ostatnie dzieło do UHK Gallery na wyzwanie "A Mi To Pasi" Miały być paski i akurat są :D

karta została wykonana według mapki Mojo ale teraz nie jestem w stanie jej odszukać ponieważ internet nam tu strasznie zamula i ledwo co mi się strony ładują. 

a żeby nie było, że wlazłam tylko po to co by kartkę zgłosić na wyzwanie, to przy okazji pokażę wam kilka zdjęć z naszych wczasów :)

Troszkę Darłówka i morza :)

Trzy zdjęcia z Muzeum Techniki w Szczecinie (zdjęć było bardzo duuużo bo robił je mój mąż, maniak w tej dziedzinie :) W sensie starych motocykli i aut ;) )


Odrobina fotek z wizyty w Gdyńskim Akwarium MIR 
 
 

Odwiedziliśmy też Gdyńskie Muzeum Motoryzacji


No i odrobina samej Gdyni (Błyskawica niestety po sezonie jest "chowana")

No i na razie to by było na tyle :) Nie uwierzycie ale tego posta dodawałam prawie godzinę! Tak nam tu powoli net chodzi. No ale ważne że się udało dodać :)

Zdjęć jest cała mase ale z racji wolnego neta więcej już nie daję bo bym chyba ześwirowała :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie z Darłówka
wikucha

3 komentarze:

JagaBa pisze...

Udanego wypoczynku i cieszę sie bardzo,ze temat tak Ci "podpasował"heehe
Karteczka dla Adasia jest piękna!!Miś słodziutki!
Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

bossanova pisze...

fajna karteczka :) miłego urlopu!

Јасна pisze...

Drago mi je sto sam naletela na tvoj blog, pravis jako lepe cestitke, a fotografije su me ostavile bez daha! Pozdrav!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...