27 września 2011

Pourlopowo z karteczkami na wyzwań pięć :D

Witam po dłuższej przerwie :) Wiem miałam się odezwać po powrocie z urlopu niestety ciężko mi się było po tym urlopie pozbierać :) Dużo prania , sprzątania etc. Sami wiecie ;) No i jakoś tak się rozleniwiłam na tych wczasach ze ciężko mi się było zabrać do kartkowania. Aaaaale w końcu się zmotywowałam i znowu połknęłam bakcyl. A więc przechodzimy do rzeczy :) 

Kartek zrobiłam sztuk dwie ale za to aż na 5 wyzwań :D uwielbiam tak kombinować co by mi jedna kartka podpasywała chociaż pod dwa wyzwania :D

Pierwsza karteczka to lift Oliwiaen na Diabelskim Młynie. Pierwszy raz lifta robiłam i nawet mi się spodobało chodź nie ukrywam że łatwiej jest mi robić kartki do mapek :) A z racji tego że dużo kwiatków na niej jest i do tego dwa robione przeze mnie (te białe) to zgłaszam ją przy okazji na wyzwanie "ZAKWITNIJ" do Digi Scrap Wyszedł mi taki trochę nietypowy ślubny kwadraciak :)
 

No a kartkę zrobiłam do styczniowej mapki Mojo 173
No i niestety nie widać tego na zdjęciu ale literka "U" jest pokryta brokatem w kleju mieniącym się na różowo.

I korzystając z okazji, chciałam wam się jeszcze pochwalić moimi nagrodami za wyzwania :)



I to na razie tyle :)
pozdrawiam wszystkich serdecznie
obiecuje że tym razem będę pisać częściej :)
wikucha

10 komentarzy:

Paolla pisze...

Świetny pourlopowy start! Szczególnie przypadła mi do gustu druga kartka - niebieskie różyczki wyglądają przeuroczo:)
Powodzenia w wyzwaniach!
Paolla

Rom-a pisze...

ale mi milo za taki komentarz, ale twoje prace są również piękne..

Brydzia pisze...

Śliczne kartki!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

Modrak pisze...

Świetne karteczki!
Dziękuje za udział w szufladowej zabawie.
Powodzenia!

ziutka pisze...

powrót i jakże udany proszę jakie dzieło! Bardzo podoba mi się karteczka z zawijanymi rogami, super!!
Pozdrawiam ;)
ps. Zapraszam do siebie na candy ;) jeszcze do końca miesiąca ;)

Anna - Krulik pisze...

Jak zwykle super kartki! rozwijasz się niesamowicie :)

Unknown pisze...

Prześliczna karteczka.
Nagrody rewelacyjne. Gratuluję.
Cudeńko.
Dziękuję za udział w naszej zabawie.
Pozdrawiam
Kaśka DT Szuflada

Noami pisze...

przepiekna karteczka! tezawijaski z perelkami miodzio. dziekuje za udzial w wyzwaniu na Diabelskim Młynie:*

JagaBa pisze...

Piękne karteczki!!!
Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

Alegria pisze...

Śliczna kartka, dzięki za wspolną zabawę w Szufladzie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...