23 października 2011

Bożonarodzeniowe trojaczki i jesienne pudełeczko :D

A dzisiaj taka mieszanka tematyczna będzie :) 

Jako pierwsze, chcę wam pokazać pudełeczko jesienne, które wykonałam na wyzwanie #2 w Kreatywnym Zakątku. Nie za wiele miałam tych jesiennych dobroci natury pod ręką ale nie wyszło chyba aż tak źle ;)  

a tak pudełeczko wyglądało prze alteracją. Wcześniej były w nim śrubki do Regału BILLY 40cm. :) 

  
Jako drugie w kolejności chce wam zaprezentować świąteczne kartki :) Wykonałam je do mapki Mojo Monday 211 a że mapka bardzo mi się spodobała to wykonałam od razu trzy kartki :)





Do tych przecudnych papierów z Galerii Papieru idealnie mi podpasowały wstążki vintage ze scrap.com.pl
Jeszcze nie wiem dokładnie do kogo w rodzinie trafią te kartki ale na 100% jedna z nich zostanie wysłana do mojej babci :)

No i to na razie tyle :)
 lecę robić kolejne świąteczne kartki (rodzinka jest liczna ;) ) 

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Śliczna alteracja.
Pudełeczko niesamowicie się zmieniło.
Serdecznie dziękuję za udział w naszym jesiennym wyzwaniu
Pozdrawiam
Kaśka DT Kreatywny Zakątek

Krasnaya pisze...

Piękna ta kompozycja na wieczku :) Śliczne pudełeczko.
Dziękuję za udział w wyzwaniu.
Pozdrawiam, Julia - DT Kreatywny Zakątek

Aida Domisiewicz pisze...

Niesamowita metamorfoza! Jestem zauroczona tym pudełkiem:)

Nena3110 pisze...

I like!

Dorota pisze...

Aga, pudełko po metamorfozie robi wrażenie - piękne!
Kartki śliczne.
Pozdrawiam :)

PS. Zdjęcie na profilu zmieniłaś :) Fajne :)

Kasia pisze...

super to pudełko wyszło; kartki tez w moim stylu; jednak nie śpisz po nocach!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...