8 października 2011

Pastelowy zestaw na 18-stkę :)

Witam wszystkich :) Dzisiaj tak na szybko chciałam wam zaprezentować zestaw jaki zrobiłam w prezencie dla szwagierki na jej 18-ste urodziny. Wybaczcie mi jakość zdjęć ale musiałam je robić w pomieszczeniu do tego bez pomocy namiotu bezcieniowego. W skład zestawu wchodzi torebka w której szwagierka dostała prezent, kartka, notes i zakładka do książki (którą zgłaszam przy okazji na wyzwanie #7 do UHK Gallery "Załóżmy się"

Cały zestaw razem i sama torebka


 Notes


 Zakładka
Kartka


I jeszcze raz cały zestaw razem :)
jak widać zdjęcia kiepsko mi wyszły :/ Ale mam nadzieję że mimo to widać cały urok tego zestawu i zapewniam Was że na żywo wygląda fantastycznie :D

Na koniec muszę Wam jeszcze powiedzieć że zakochałam się w tych  dużych ćwiekach ze scrap.com.pl. Są fantastyczne! Oprócz tych różowych mam jeszcze niebieskie i dymne. W ogóle uwielbiam całą kolekcję Latarni morskiej :D 

pozdrawiam
wikucha

5 komentarzy:

Ludwisia pisze...

Przesliczny komplecik,kolorki cudne.
;0)

Aida Domisiewicz pisze...

świetny!!!

maj. pisze...

Przepiękny zestaw, a zakładka naj :)))

Dorota pisze...

Fantastyczny komplet! Wszystko śliczne!

JagaBa pisze...

śliczny komplecik!!!Podoba mi się wszystko..a z wiadomych względów zakładeczka najbardziej ;-P

Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...