29 października 2011

Po raz kolejny Świateczne trojaczki :D

i ponownie w stylu vintage :D Boskie są te papierki z Galerii Papieru! Oczywiście nie byłabym sobą gdybym kartek nie zrobiła do jakiejś mapki tudzież wyzwania a więc....




no i na koniec dwie sprawy :)

1. Chciałam wam się pochwalić że dostałam wyróżnienie od Kreatywnego Zakątku za swoje Jesienne Pudełko, no i że wygrałam bon na zakupy :) 13-stka to jednak dalej moja ulubiona liczba :D


2. Jutro czeka mnie super dzień. Jesienne Warsztaty Kwiatu Dolnośląskiego :) Będzie bardzo kreatywnie i wesoło :D

pozdrawiam
wikucha

4 komentarze:

Јасна pisze...

Tako su lepe... Podsecaju me na stare razglednice i cestitke koje mnogo volim! :) Sve pohvale!
Jasna

Julee (Vervegirl) pisze...

Such gorgeous cards! Thanks for playing Mojo Monday!

ziutka pisze...

zakochałam się w tych karteczkach!! są rewelacyjne już to miałam napisać wczoraj ... no ale lepiej późno niż wcale. Zdradzę Ci tylko, że Twoje prace były dziś dla mnie inspiracją do pracy ;) Ale o szczegółach niebawem...
Pozdrawiam ;)

awona_73 pisze...

Podglądam Cię:)
Świetne!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...